پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3483
-
الف
+

10 تماشاخانه خصوصی میزبان جشنواره تئاتر فجر

10 تماشاخانه خصوصی به عنوان میزبان بخش «به علاوه تئاتر فجر» سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر انتخاب شدند.

10 تماشاخانه خصوصی برای میزبانی بخش «به علاوه تئاتر فجر» سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از سوی دبیرخانه جشنواره انتخاب شدند.

به گزارش آی‌فیلم، دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در اطلاعیه ای از مشارکت تماشاخانه های مختلف برای حضور در دومین دوره بخش «به علاوه فجر» دوره سی و پنجم جشنواره خبر داد و ضمن پوزش برای تاخیر اعلام اسامی تماشاخانه های پذیرفته شده اعلام کرد: پس از بررسی درخواست های ارسال شده به دبیرخانه و انجام بازدید از سالن های متقاضی شرکت در این بخش و همچنین روند مراحل مستندسازی و بررسی های مختلف کارشناسی، 10 تماشاخانه خصوصی شامل 11 سالن انتخاب شد.

اسامی تماشاخانه های پذیرفته شده شامل آفتاب، سینما تئاتر البرز، باران، خانه موزه استاد عزت الله انتظامی، تماشاخانه دا، سالن های خسروی و شکیبایی، تماشاخانه های سه نقطه، فانوس، استاد مشایخی، موج نو و مینای نمایش ارغنون است.

بر اساس اعلام دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نخستین نشست مدیران تماشاخانه های حاضر در بخش «به علاوه تئاتر فجر» با حضور سعید اسدی به زودی برگزار و امور اجرایی این بخش به منظور میزبانی شایسته از مخاطبان، هنرمندان و میهمانان جشنواره پس از آن آغاز می شود. 

در این بخش، تماشاخانه‌های خصوصی با همکاری دبیرخانه جشنواره رپرتواری از آثار اجرا شده در تماشاخانه خود را در روزهای برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با هدف تقویت و حمایت از تماشاخانه‌های خصوصی برگزار می‌کنند.

دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای دستیابی به این هدف سال گذشته بخش جدیدی را با همکاری تماشاخانه‌های خصوصی در جدول برنامه‌های جشنواره با عنوان «به علاوه تئاتر فجر» گنجاند.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بهمن ماه برگزار می‌شود.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر